آغاز پرواز‌های اربعین فرودگاه بین‌المللی مهرآباد

15:56 - 15 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۶۸۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
آغاز پرواز‌های اربعین فرودگاه بین‌المللی مهرآباد
فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با تشکیل کارگروه اربعین، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای انتقال مسافران اربعین حسینی آغاز کرده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، پرواز‌های اربعین با برنامه‌ریزی دقیق و مشابه سال‌های گذشته، انجام خواهد شد.

جلسات متعددی برای انجام بهینه این عملیات با همکاری مرتبط تمامی همکاران برگزار شده و پیش‌بینی می‌شود که تعداد پرواز‌ها و زائران نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

در ضمن تدابیر ویژه‌ای برای زیرساخت‌های اعزام و پذیرش مسافران حسینی (ع) در ترمینال یک در حال انجام است و فضای ترمینالی برای پذیرش پرواز‌های بین‌المللی و افزایش تعداد زائران حسینی در حال انجام می‌باشد.

شایان ذکر است براساس ابلاغ صادره از سوی عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد غلامرضا نوده فراهانی بعنوان مسئول ستاد اربعین سال ۱۴۰۳ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد منصوب شد.

در ضمن تاکید می‌شود بر اساس دستورالعمل صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری بلیت پرواز‌های اربعین در ترمینال‌های فرودگاه بین المللی مهرآباد قابل عرضه نمی‌باشد و علاقمندان به شرکت در این حماسه بزرگ از مبادی معتبر تهیه بلیط معرفی شده از طرف سازمان هواپیمایی کشوری جهت تهیه بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: اربعین 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *